“את היום שלי אני מתחילה בריצה של 10 ק”מ, כי לפני הכול , אני מכניסה חיים  ליום שלי “

 

את הרוח הזאת אני מביאה איתי לכל מקום , גם לעסק שלי””.

 

נעים להכיר, שמי סימה עמר, נשואה לאבי ואימא לנועה ,גלי ועומר . לאחר כ- 20 שנה כמנהלת תיקי לקוחות עסקיים ואסטרטגיים, ניהול מוקד טלמיטינג ומכירות  בתחום

התקשורת בחברות מובילות במשק כגון: בזק עסקים, בזק בינלאומי, , ITS וחברת New call –  בהן טיפלתי במגוון לקוחות כגון: רכבת ישראל, בנק איגוד, פריץ קומפניס, עסקים בינוניים וקטנים , זיהיתי את הצורך של עסקים במחלקה אנרגטית חיצונית  שתייצר עבורם הזדמנויות מכירה חדשות ותפתח עבורם דלתות אצל קהלי יעד חדשים , תשמר את הלקוחות הקיימים ותדאג באופן עקבי להכנסות שלהם –  זו הסיבה שהקמתי את Simarketing .

ב-Simarketing אני מתחברת לתחנה מאוד משמעותית בחיי – חברת New Call

לפני כ-15 שנה, הקמנו חברה קטנה ודינמית  אני והבעלים, אשר מיתגה את עצמה כחברה מקצוענית ואיכותית למתן שירותי טלפוניה מקיפים בתחום התקשורת. שם הבנתי כמה חשוב יצירת קשר אישי עם לקוח ,תהליך מכירה נכון ושימור הלקוח לאורך שנים.

חברת New Call נמכרה לחברת בזקכל  בכ-5 מיליון דולר – זו ההשראה שלי בעסק .

לייצג את לקוחותיי במקצועיות ולהביאם לצמיחה .

 

ב-Simarketing חשוב לנו לספק שירות איכותי, מקצועי ומהיר. להיות בקשר רציף עם הלקוח שלנו ולקדם את האינטרסים שלו בכל תחום. אם זה בתחום הגביה – לדאוג לגבות כל הכספים שחייבים לו ולאפשר לו תזרים מזומנים , בשירותי המשרד – לתת לו שקט ולפנות אותו מה”שוטף”  לפיתוח העסק שלו,  ואם זה בשיווק- לפתוח לו דלתות אצל קהלי יעד חדשים ולתאם לו פגישות איכותיות עד להשגת היעדים שלו .

Simarketing   נבדלת ביכולת יצירת קשר עם הלקוחות כבר בשיחת הטלפון הראשונה, בניסיון ובמקצועיות  ובאיכות השירות.

החזון של  Simarketing להיות מנוע הצמיחה של כל עסק ,ולהביאו לצמיחה כלכלית ואישית .