טיפים בתחום השיווק הטלפוני :

פעילות שיווק טלפוני תיארך לא יותר מ5 שעות יומיות . מעבר לכך הופכת למתישה ואינה אפקטיבית.


שעות הפעילות האפקטיביות ביותר עבור פעילות שיווק טלפוני הן : 10:00-15:30 .
  בטיפול בלידים נכנסים מומלץ להתקשר החל מהשעה 15:00 ועד השעה 18:00 .

בתסריט השיחה שלך חייב להיות הבידול המובהק של המוצר/ השירות שלך והתועלת הייחודית שלו ללקוח. תסריט השיחה צריך להיות כזה שיגרום ללקוח לרצות להקשיב לך ולא למתחרה שלך.

נדרש אפיון ממוקד ומדויק של קהל היעד . ככל שיהיה יותר מדויק ונישתי, כך יהיה קל יותר לתאם פגישות.

רצוי שמי שתבצע את השיחות תשמע בוגרת ומקצועית.

כאשר מדובר בפגישות אסטרטגיות, כדאי לקחת דקה אחת לפני יצירת קשר עם הלקוח הפוטנציאלי ולקרוא עליו באינטרנט. המידע שאתה עשוי לגלות ישמש ככלי חזק עבורך אל מול הלקוח

  בשיחתך אתו. כשהלקוח יבין שקראת עליו לפני ועשית מחקר קטן , הוא יבין שהוא חשוב לך וזה יפתח לך את הדלת בקלות .

כאשר אתה יוצר קשר עם הלקוח הפוטנציאלי ... דמיין לעצמך איך היית רוצה להישמע אילו היית פונה לעצמך ומה היה עובר את האוזן שלך .

  חשוב להישמע נינוחים, טבעיים, בטוחים , קולחים ובקצב לא מהיר מדי ולא איטי. כאילו שמדברים עם מכר.

כדאי לעבוד במרחב שקט, ללא מוסיקה או כל מסיח דעת אחר

כדאי להכין קובץ אקסל עם פרטי הלקוחות , איש הקשר , פרטים להתקשרות, כתובת מייל , תאריך ההתקשרות וסטאטוס הפניה . קובץ זה ישמש אותך למעקב בהמשך ולהמשך פעילות עקבית .


ל-Simarketing יתרונות רבים :
ראשית, זוהי מומחיותנו, יש לנו ניסיון רב, אין לך הוצאות גיוס כ"א ייעודי לכך, אין הוצאות תפעול, אין בזבוז זמן הכשרה של כ"א, אין בזבוז זמן של ניהול הפעילות. התשלום הוא חודשי וכנגד חשבונית ומוכר כהוצאה בעסק לצרכי מס.