שימור לקוחות והגדלת נתח שוק

כל בעל עסק מעוניין להגדיל את 

כמות הלקוחות , אך מה קורה  כשהלקוח

הפוטנציאלי הפך כבר ללקוח שלך??

מי שומר אתו על קשר רציף אתו ?

מי דואג שהשירות/המוצר  לשביעות רצונו ?

מי דואג שלא יעבור למתחרה ?

הידעת, שעלות פעילות שימור הלקוח נמוכה פי 4 מעלות גיוס לקוח חדש ??

אחת הדרכים היעילות להגדלת המכירות מהלקוחות הקיימים  היא עידוד רכישה חוזרת או הגדלת ההכנסה ממנו.  ההיגיון הוא פשוט: ישנו סיכוי מצוין שלקוחות שכבר התנסו בשירות שלך ומרוצים ממנו, ישמחו לרכוש ממך שוב.

אלו הם הלקוחות הקיימים, אחד המשאבים הכי חשובים בעסק, שבאמצעות פנייה נכונה יכולים להניב הרבה יותר מכירות.

בsimarketing –  ההתמחות שלנו היא בשימור לקוחות אפקטיבי אשר ישמר את הלקוח שלך , יחזק את הקשר עמו ויגדיל את נתח ההכנסות מהלקוחות

בsimarketing  אנו מבצעים מס’ פעולות בתיאום עפ”י  הלקוח ובהתאמה לצרכיו כגון:

  • בדיקת שביעות רצון
  • החזרת לקוחות נוטשים למעגל הלקוחות
  • פניה ללקוחות שלא צרכו את השירות /המוצר שלך זמן רב ,והחזרתם למעגל הלקוחות הפעיל.
  • פניה ללקוחות הקיימים למכירת שירותים נוספים להגדלת נפח התיק .

מאיפה מתחילים?

תחילה , נבצע אתך חשיבה אלו תוצאות אנו מעוניינים להשיג בפעולת השימור, דרך עבודה וכלי שימור.

בונים תכנית עבודה עם יעדים ומחליטים על שלבי וזמני הביצוע