שיווק ומכירות

טלמיטינג  – תיאום פגישות איכותיות

 

לאורך עשורים של עשייה בעולם השיווק והמכירות, גילינו שהרבה מאוד עסקים מוציאים המון אנרגיה ומשאבים בניסיון למכור והתוצאות לא מספקות.

הכירו את יחידת העילית של  simarketing  שתפעל למקסום  המכירות בעסק שלכם בנחישות ובמקצועיות .

כמו בכל יחידה מובחרת, גם ליחידת   Simarketing יש עקרונות להצלחה בטלמיטינג :

 

  • אנו לא מתפשרות על איכות הפגישות. המטרה שלנו אינה לסגור פגישות בכל מחיר, אלא לקבוע פגישות איכותיות ו”לבשל” עבורכם את העסקה כבר בשיחת הטלפון

 

  • לא מתחילות לבצע שיחות, ללא היכרות עם הלקוח שלנו, החוזקות שלו, הבידול שלו על פני המתחרים וביקור באתר שלו

 

  • תסריט השיחה מותאם לכל לקוח ומדויק לו משיחה לשיחה . יש לנו 10 שניות להעביר את הערך של הלקוח שלנו ולפתוח לו את הדלת אצל הלקוח הבא שלו ..

 

  • מבצעות סימולציות וחידוד מענה להתנגדויות לפני שמתחילות לבצע את השיחות

 

  • אנו בוחרות את הלקוחות שאנו מאמינות בפתרון שלהם ומתחברות אליו . ההתלהבות מהפתרון  שלהם מתורגמת לשיחות חדורות אמונה ולתוצאות אופטימליות.

 

המטרה שלנו להשיג עבורך את התוצאה המקסימלית בכל שיחה .

 

מענה לקמפיין ולדפי נחיתה  

זמן החזרה ללקוח זה השלב המכריע בטיפול בלידים ..אנחנו על קו הזינוק

קמפיין הפרסום הממומן הניב לידים? אנחנו נסייע לכם לתרגם אותם למקסימום מכירות, באמצעות חזרה מהירה ללקוח, מתן מענה מקצועי והובלה לסגירה/ לפגישה.

גם כאן, יש לנו עקרונות מאוד ברורים לטיפול בלידים  :

מהירות תגובה – טיפול בליד בעודו  “חם”.

ליד שהתקבל בשעות הפעילות 08:30-16:30 יטופל  באותו יום.

ליד שיתקבל מעבר לשעות הפעילות  יטופל בבוקר שלמחרת.

מקצוענות – להכיר את המוצר שאנו מוכרות/משווקות לעומק ולהיות מוכנות לכל התנגדות שתעלה בשיחה .

תוצאה מקסימלית – לפעול למקסימום אפקטיביות של הקמפיין .

אז איך מתחילים לעבוד אתנו ?

תהליך העבודה שלנו מכיל 3 שלבים חשובים:

  • פגישת היכרות אתך

הכרת הנפשות הפועלות בעסק ואיתור נקודת החוזק, שיסייעו לנו ליצור חיבור עם הלקוחות. איסוף המידע בפגישה מלווה בביצוע מחקר עצמאי לצורך גיבוש דרכי פעולות נוספות

  • בניית תכנית פעולה

גיבוש תכנית פעולה הכוללת אפיון ובחירת קהלי היעד הרצויים, התמודדות עם חסמי המכירה  ובניית תסריט שיחה אפקטיבי. בתחילת העבודה נבצע פעולת הטמעה  של המוצר/השירות שלך שכוללת:

  • חיבור לפעילות של העסק שלך , ערכיו ומאפייניו באמצעות  ביקור באתר, בדף העסקי שלך
  • מעבר על התסריט וביצוע סימולציות
  • חשיבה על דרכי פעולה אפקטיביות והגדרת יעדים

 

  • תיאום פגישות והגדלת המכירות

פנייה ללקוחות פוטנציאליים, כולל:

  • מקסום כל שיחה באמצעים השונים העומדים לרשות סיירת Simarketing
  • בקרה והסקת מסקנות – לרבות ליטוש תסריט השיחה ושינוי קהלי היעד לפי הצורך.
  • הפקת דוח פעילות לבקרה ולשקיפות.